فرشته کوچولوی من کندی

...

1390/8/21 20:17
نویسنده : نیلوفر
179 بازدید
اشتراک گذاری

برام هیچ حسی شبیه تو نیست کنار تو درگیر ارامشم...                         

                                                                                           همین از تمام جهان کافیه ...همین که کنارت نفس می کشم

                                                                      برام هیچ حسی شبیه تو نیست تو پایان هر جستجوی منی....

                                                                تماشای تو عین ارامشه تو زیبا ترین ارزوی منی...

 

 

 

                     تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 

 

 

 

 

       کنار تو درگیر ارامشم 

 

              animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook    

      عزیزم کنار تو درگیر ارامشم بغل اگه یک روز نباشی ناراحتم و کلی قصه می خورمناراحت. تا حالا برات نوشتم یک بار رفتیم بیرون و تو رو جا گذاشتم و خیلی خیلی گریه کردم و ناراحت بودم ناراحت. از صبح تا عصر که بیرون بودیم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ناراحت شدم و وقتی برگشتیم خونه من تو رو بغل کردم و خوش حال شدملبخند. این مطلب در صفحات اخره.

(راستی نظر فراموش نشهلبخند)                                                                                                                                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)